Caner Arıcı, Giresunspor'da

Karadeniz temsilcisi, Caner'i 1 yıllığına kiraladı

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, Caner Arıcı'yı kiralık olarak kadrosuna kattı.

Kulüp Başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, bonservisi Süper Lig ekibi Osmanlıspor'da bulunan defans oyuncusu Caner Arıcı'yı bir yıllığına kiraladıklarını belirtti.

Arıcı'nın Giresunspor camiasına hayırlı olmasını dileyen Bozbağ, transfer çalışmalarının devam edeceğini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor