Çanakkale şehitleri için öğrenciler hatim duası okudu

KONYA (AA) - Yalıhüyük ilçesinde Çanakkale şehitleri düzenlenen törenlerle anıldı. İlçedeki resmi proğram Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtına...

KONYA (AA) - Yalıhüyük ilçesinde Çanakkale şehitleri düzenlenen törenlerle anıldı.

İlçedeki resmi proğram Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtına çelenklerin konulması, saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşı'nın okunması başladı.

Etkinlikler şehitlik ziyareti ve burada okunan duaların ardından Yalıhüyük düğün salonunda sürdü.

İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinin burada yaptığı programda, günün önemine yönelik konuşmalar, öğrencilerin şiir okumaları ve slayt gösterisi ile sürdü.

Yalıhüyük İmam Hatip öğrencileri şehitler günü dolayısı ile Kur'an-ı Kerim hatmi indi. Hatim duasını ise İlçe Müftüsü Önder Özkan yaptı.

Öğrencilerin hazırladığı Çanakkale Şavaşlarını anlatan bir skeç sahnelendi.

İzleyicilerden büyük alkış alan skeç izleyiciler tarafından ayakta alkışlandı.

Programa Ahırlı Kaymakamı, Yalıhüyük Kaymakam Vekili Kadir Yurdagül, protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, belediye başkan adayları ve ilçe sakinleri katıldı.

Program sonunda Kaymakam Kadir Yurdagül ve protokol üyeleri oyunu sergileyen öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirdi.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL