Çanakkale Boğazı'ndaki yoğun sis

Çift yönlü transit gemi geçişlerine kapatılan boğaz, ulaşıma açıldı

ÇANAKKALE (AA) - Çanakkale Boğazı, çift yönlü transit gemi geçişlerine açıldı.

Alınan bilgiye göre, sabah saatlerindeki yoğun sisin etkisini kaybetmesinin ardından boğaz trafiği normale döndü.

Dün akşam saatlerinde başlayan ve etkisini artıran sis, denizde görüş mesafesinin azalmasına neden olmuştu.

Bunun üzerine Çanakkale Gemi Trafik Hizmetleri Müdürlüğü yetkilileri, gemileri telsizle uyararak, boğazı sabah saatlerinden itibaren çift yönlü transit gemi geçişlerine kapatmıştı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu