Meram Belediyesi tarafından oluşturulan cami temizlik ekibinin ilçedeki camilerin yarısını temizlediği bildirildi.
Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kurulan Cami Temizlik Ekibi'nde 6 kişinin görev aldığını, ekibin şu ana kadar ilçede bulunan yaklaşık 400 caminin yarısının temizliğini tamamladığını belirtti.
Yaklaşık 2 ay önce kurulan ekibin, ilçe sınırları içinde bulunan bütün camilerin genel temizliğini yaptığını duyuran Tuzcuoğlu, ekibin Meram'daki bütün camilerin temizliğini kısa bir süre içinde tamamlayacağını kaydetti.