Cami tuvaletinde uyuşturucu baskını

Isparta'da bir cami tuvaletine baskın düzenleyen polis uyuşturucu madde kullanan 3 kişiyi yakaladı.

Isparta'da bir cami tuvaletine baskın düzenleyen polis uyuşturucu madde kullanan 3 kişiyi yakaladı.

Edinilen bilgiye göre, Isparta Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ve Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Bürosu ekipleri Fatih Mahallesi'nde bulunan bir camide uyuşturucu madde kullanıldığı bilgisi üzerine baskın düzenledi. Baskında, uyuşturucu madde kullandıkları belirlenen 3 şüpheli yakaladı. Yakalanan şüphelilerden 2'sine "uyuşturucu madde kullanmak" suçundan işlem yapılırken, M.T.A. çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine konuldu.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Havalimanı Yolunda 3 Milyonluk Soygun: 8 Tutuklama
İçişleri Bakanlığı Duyurdu: Zehir Tacirlerine Büyük Darbe
Yola Saçılan Paraları Toplamak İçin Yarıştılar
Kedisini Ararken Ceset Buldu
Çöp konteynerinde çıkan yangın korkuttu