Çalıntı kabloları yakarken yakalandılar

Karaman'da çalınan bin 500 lira değerindeki kabloyu Konya'da yakarken yakalanan 3 kişi gözaltına alındı

Karaman'da boş arazideki sondaj makinesinden çalınan kabloyu, Konya'da yakarken yakalanan 3 kişi gözaltına alındı.

Meram ilçesi Çatalhöyük Mahallesindeki boş bir araziden duman yükseldiğini fark eden polis ekipleri harekete geçti. Kısa sürede söz konusu yere ulaşan ekipler, Hüseyin S. (44), Mehmet U. (22) ve S.B'yi (17), kablo yakarken buldu.

Yapılan inceleme sonrasında kabloların, Karaman'ın Akçaşehir beldesinde boş arazideki sondaj makinesinden çalındığı belirlenince 3 kişi gözaltına alındı.

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, bin 500 lira değerindeki 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu