Çalınan otomobilini sosyal medya aracılığıyla buldu

AKSARAY (AA) - Aksaray’da bir kişi çalınan otomobilini sosyal medya aracılığıyla buldu. Alınan bilgiye göre, Ömer Erdoğan, Yeni Sanayi Sitesi'nde otomobilini...

AKSARAY (AA) - Aksaray’da bir kişi çalınan otomobilini sosyal medya aracılığıyla buldu.

Alınan bilgiye göre, Ömer Erdoğan, Yeni Sanayi Sitesi'nde otomobilini park ettiği yerde bulamayınca durumu polise bildirdi.

Aynı zamanda çalınan otomobilinin fotoğraflarını sosyal medya hesabından da paylaşan Erdoğan, takipçilerinden yardım istedi. Takipçilerinden birinin çalındığı aracının yerini paylaşması üzerine Erdoğan, durumu polise aktardı.

Ekipler yaptığı çalışma sonucunda çalınan otomobili Tacin Mahallesi'nde terk edilmiş halde buldu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek