Çalınan motosikletler sahiplerine teslim edildi

NİĞDE (AA) - Niğde'de 3 gün önce çalınan motosikletler, boş arazide bulunarak sahiplerine teslim edildi.İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, devriye görevinde...

NİĞDE (AA) - Niğde'de 3 gün önce çalınan motosikletler, boş arazide bulunarak sahiplerine teslim edildi.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, devriye görevinde Perşembe pazarı civarında boş arazide terk edilmiş 2 motosiklet buldu.

Sorgusu yapılan motosikletlerden birinin Altunhisar ilçesinden, diğerinin de merkez İlhanlı Mahallesinden 3 gün önce çalındığı belirlendi.

Motosikletleri sahiplerine teslim eden ekipler, 2 şüpheliden C.K'yi gözaltına aldı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?