Çaldıkları motorla gezerken yakalandılar

Konya'da çaldıkları iddia edilen motosikletle gezerken polise yakalanan 2 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandılar.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Bürosu ekiplerince Furkan Dede Caddesi üzerinde çalıntı motosikletlerle ilgili uygulama yapıldı.

 

Yapılan uygulamada, S.G.'nin (21) kullandığı motosikleti durdurarak kontrol eden ekipler, S.G.'nin hırsızlıktan sabıkalı, motosikletin ise çalıntı olduğunu tespit etti. Motosikleti kullanan S.G. ile yanındaki arkadaşı S.A.'yı (16) gözaltına alan polis ekipleri, şüphelilerin 4 ayrı motosiklet ve 2 adet cep telefonu hırsızlığına da karıştığını tespit etti.

 

Şüpheliler, 6 hırsızlık suçundan sevk edildikleri mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderilirken, 500 YTL'ye sattıkları tespit edilen çalıntı malzemelerin ise bulunarak sahiplerine teslim edildiği belirtildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?