Çaldıkları bilezikler imitasyon çıktı

Konya'da altın sanarak çaldıkları bileziklerin imitasyon olduğunu kuyumcuda öğrenen 2 kişi gözaltına alındı

Konya'da iki kişinin, bir evden altın sanarak çaldıkları bilezikler imitasyon çıktı.

Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, Karaaslan Dede Mahallesi'ndeki bir evden 8 bilezik, cep telefonu ve 300 lira paranın çalınması üzerine harekete geçti.

Polis, bir kuyumcuya giden iki kişinin bozdurmak istediği 8 bileziğin imitasyon olduğunu öğrenince şaşırdıklarını ve iş yerinden hızla ayrıldıklarını öğrendi.

Alınan eşkal doğrultusunda Ali Ç. (19) ile Ahmet Y. (19) Tatlıcak Mahallesi'nde gözaltına alındı. Şüpheliler, polisteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilecek.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu