Çaldığı otomobile yakıt alırken yakalandı

Batman'da park halindeki otomobili çalan kişi, istasyonda yakıt aldığı sırada gözaltına alındı

BATMAN (AA) - Batman'da çaldığı otomobile yakıt alan şüpheli yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kent merkezinde park halindeki bir otomobilin çalındığı ihbarı üzerine aracın bulunması için çalışma başlattı. Güvenlik kameralarını inceleyen polis, otomobili çalan kişinin M.A.G, olduğunu belirledi.

Polis çalışma sonucunda M.A.G, istasyonda akaryakıt alırken gözaltına alındı.

Zanlının emniyetteki işlemleri sürüyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL