Çaldığı otomobilde yakalandı

Şanlıurfa'da uyuşturucu bağımlısı genç, çaldığı otomobilde uyurken gözaltına alındı

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da geceleri konaklamak için 3 günde 4 otomobil çaldığı iddia edilen kişi, aracın içinde uyurken yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, son dönemlerde Süleymaniye, Ahmet Yesevi, Topdağı ve Camikebir mahallelerinde yaşanan oto hırsızlığı olaylarının ardından çalışma başlattı.

Bir haftadan bu yana kayıp olan uyuşturucu bağımlısı F.A'yı takibe alan ekipler, zanlıyı çaldığı otomobillerden birinde uyurken yakaladı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen F.A. çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL