Çaldığı motosikletleri dostlarına satıyordu

Konya'da çaldığı 5 adet motosikleti arkadaşlarına sattığı tespit edilen şahıs, oto hırsızlık bürosu ekipleri tarafından yakalandı.

Şehir merkezinde belirli aralıklarla motosikletlerin çalınması üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Bürosu ekipleri araştırma başlattı. Araştırmalarda çalınıp satılan motosikletlerden bazılarını tespit eden polis, şahsın çaldıktan sonra motosikletlerin jantlarını boyayarak sattığını belirledi. Çalınan motosikletlerin sanayi içerisinde satılmasından yola çıkan ekipler, O.Ç.'nin (31), 5 motosikleti çaldığını tespit etti. Şüpheli, polis tarafından yakalanması üzerine suçunu itiraf etti.

Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen zanlı, daha sonra adliyeye sevk edildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?