Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı

Konya'da bir kişi çaldığı motosikletle gezerken polis tarafından yakalandı.

Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Bürosu ekipleri hırsızlık olaylarına karşı şehrin belirli bölgelerinde tedbir aldı. Ekipler, yollarda çalıntı olma ihmitaline karşı motosikletler üzerinde de uygulama yapmaya başladı. Yapılan uygulamalar sırasında polis, durdurduğu bir motosikletin çalıntı olduğunu tespit etti.

Bunun üzerine motosikleti çaldığı iddia edilen 34 yaşındaki Mikail K'yi gözaltına aldı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?