Çadırda karbonmonoksitten zehirlendiler

Konya'da kaldıkları çadırda ısınmak için mangal kömürü yakan tarım işçisi 9 kişilik aile, karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı

Cihanbeyli ilçesinde çadırda yakılan mangal kömüründen zehirlenen 9 kişi hastaneye kaldırıldı.

Şanlıurfa'dan Konya'nın Cihanbeyli ilçesine bağlı Sığırcık köyüne, tarlalarda olarak çalışmaya gelen Kaş ailesi, kaldıkları çadırda ısınmak için mangal kömürü yaktı.

Zehirlenme belirtileri görülen Mehmet Mustafa (2), Ahmet (5), Ayşe (8), Hülya (9), İbrahim (11), Zeynep (12), Hasan (14), Emine (15) ve Fatma Kaş (40), ambulanslarla Konya'daki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Aile bireylerinin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu