Çad'da su kuyusu açıldı

Gezgin Gurmeyiz üyeleri Çad'a su kuyusu açtı

HATAY (AA) - Gezgin Gurmeyiz üyeleri tarafından Çad'da su kuyusu açıldı.

Gezgin Gurmeyiz editörü Turgut Tunç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bölge halkının su sorunlarını çözmek için çalışmalar yaptıklarını söyledi.

Su kuyusunun Çad'ın başkentine yaklaşık 60 kilometre mesafedeki Varo köyünde açıldığını anlatan Tunç, "Bölge halkının özellikle yaz aylarında su sorunu yaşadığını biliyoruz. Gönüllülerimizle birlikte yaptığımız çalışmalar sonucu halkın faydalanacağı su kuyusunu hizmete açtık." dedi.

Afrika'da farklı noktalarda da su kuyusu projelerin olduğunu anlatan Tunç, "İnsanlar orada su sorunları yüzünden hastalanıyorlar. Özellikle çocuklar suyun olmayışından dolayı oldukça etkileniyor. Hedefimiz doğrultusunda çok sayıda su kuyusunu açarak insanların faydalanmasını sağlamaktır." diye konuştu.

Tunç, su kuyusunun açılmasına katkı sağlayan herkese teşekkür etti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL