Çad'da sivil toplum kuruluşu üyelerinden açlık grevi

ENCEMINE (AA) - Çad'da yaşam şartlarını protesto eden sivil toplum kuruluşu üyesi 2 kişinin açlık grevi başlattığı bildirildi.Eylemcilerden Noel Mbaidiguem,...

ENCEMINE (AA) - Çad'da yaşam şartlarını protesto eden sivil toplum kuruluşu üyesi 2 kişinin açlık grevi başlattığı bildirildi.

Eylemcilerden Noel Mbaidiguem, AA muhabirine açıklamasında, ülkede alım gücünün zayıfladığını ve adaletin yok olduğunu belirterek, bu durumun artık çekilemeyecek boyutlara ulaştığını ifade etti.

Muhalefet lideri Salih Kebzabo da söz konusu STK üyelerinin bu davranışının tüm Çadlılar için örnek teşkil etmesi gerektiğini dile getirdi.

İktidarı destekleyen siyasi partilerin koordinatörü Abderamane Djasnabaye ise hükümetin Çadlıların yaşam şartlarını iyileştirmek için gece gündüz çalıştığını savundu.

Çad bir süredir, 3 aylık primlerinin ödenmesini isteyen memurların grevine sahne oluyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE