Buz hokeyi: 2018 Olimpiyat Elemeleri

- Türkiye, ilk maçında Hong Kong'u 8-2 yendi


ANKARA (AA) - A Milli Kadın Buz Hokeyi Takımı, 2018 Olimpiyat Elemeleri'ndeki ilk maçında Hong Kong'u 8-2'lik sonuçla geçti.

Meksika'nın başkenti Meksiko'da organize edilen elemelerde Türkiye, J Grubu'ndaki ilk maçına çıktı. Hong Kong'u 4-1, 3-1 ve 1-0'lık periyot skorlarıyla yenen milliler, karşılaşmadan 8-2 galip ayrıldı.

Türkiye, gruptaki ikinci maçında 10 Ekim Pazartesi günü Meksika ile karşı karşıya gelecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü