Büyükşehirli sporcu Türkiye ikincisi oldu

Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcusu, Kocaeli'de düzenlenen Spor Toto Büyükler Türkiye Judo Şampiyonası'nda Türkiye ikincisi oldu.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcusu, Kocaeli'de düzenlenen Spor Toto Büyükler Türkiye Judo Şampiyonası'nda Türkiye ikincisi oldu.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcuları, arka arkaya elde ettikleri şampiyonluklarla adlarından söz ettirmeye devam ediyor. Son olarak Türkiye Judo Federasyonu tarafından Kocaeli'de düzenlenen Spor Toto Büyükler Türkiye Judo Şampiyonası'na katılan Ece Zurnacı, 78 kilogramda Türkiye ikincisi oldu. 15-16 Mart tarihlerinde düzenlenen şampiyonaya 57 ilden 870 sporcu katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü