Büyükşehir Belediyesi, Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı tarafından düzenlenen Özürlü Dostu Belediye yarışmasında 3 ödül birden aldı.
Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı tarafından düzenlenen Özürlü Dostu Belediye yarışması sonunda ödül alan belediyeler için İstanbul Conrad Otel'de ödül töreni düzenlendi. Törene Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, İçişleri Bakanı Abdülkadir Aksu, Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Nimet Çubukçu, TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Burhan Kuzu, İstanbul Valisi Muammer Güler, AK Parti İstanbul Milletvekili Lokman Ayva, ödül almaya hak kazanan belediye başkanları, özürlü derneklerinin temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı. Protokol konuşmalarının ardından ödül törenine geçildi. Törende Özürlü Dostu Belediyeler'e ödülleri verilirken, Konya Büyükşehir Belediyesi; Meslek Edindirme alanındaki çalışma ile birincilik, Bakım alanındaki çalışma ile ikincilik, Eğitim alanındaki çalışma ile de üçüncülük ödülünü almaya hak kazandı. Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Nimet Çubukçu'nun elinden ödüllerini alan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, özürlülüğün vücutta değil, özürlüleri dikkate almayan zihniyette olduğunu belirterek, özürlüleri dikkate almayan zihniyetin son yıllarda değiştiğini belirtti. Özürlülere yönelik yaptıkları çalışmalarda kendilerine destek olan Bakan Çubukçu'ya ve hükümete teşekkür eden Başkan Akyürek, bundan sonra da gerçekleştirilen her yatırımda özürlülerin kullanacağı alanlar oluşturmaya devam edeceklerini söyledi. iha