Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Tuz Gölü'nü kurtaracak olan, Türkiye'nin en önemli çevresel projelerinden biri sayılan Atık Su Arıtma Tesisi'ni kısa süre içinde törenle hizmete açacaklarını bildirdi.
Akyürek, Selçuklu ve Meram İtfaiye binaları ile Meram Kadınlar Lokali'nin de en geç 3 aylık zaman dilimi içinde hizmeti açılacak tesisler arasında yer aldığını ifade etti.
Üzerinde çalıştıkları, futbol topu görünümlü stat inşaatı projesinin kamuoyundan büyük ilgi gördüğünü belirten Akyürek, ''Bir yıl içinde, 33 bin kişilik stadyum projesini bitirip, stadı en geç 5 yıl içinde tamamlamak istiyoruz'' dedi.