Büyükşehirden "çevreci" adım

Ankara Büyükşehir Belediyesi, çevre lisanslı geri kazanım tesisleri veya bitkisel atık yağ ara depolama tesisleriyle işbirliği yapacak

ANKARA (AA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi, çevre lisanslı geri kazanım tesisleri veya bitkisel atık yağ ara depolama tesisleriyle işbirliği yapacak

Büyükşehir Belediyesinde, Başkanvekili Ali İhsan Ölmez başkanlığında gerçekleştirilen Meclis toplantısında "Çevre lisanslı geri kazanım tesisleriyle veya bitkisel yağ ara depolama tesisleriyle işbirliği yapılmasına ilişkin" Hukuk ve Tarifeler Komisyonu raporu görüşülerek oy çokluğu ile kabul edildi.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığından 2015 Mart ayında konuya ilişkin yetkinin alınmasının ardından, tüm ilçelerde denetimlerin sürdüğünün belirtildiği kararda, bitkisel atık yağların hanelerden toplanması ile halkın bilgilendirilmesi amacıyla çevre lisansı almış geri kazanım tesisleri veya bitkisel atık yağ ara depolama tesisleriyle işbirliği yapılması öngörülüyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu