Büyükşehir otoparkında hırsızlık alarmı!

Konya Büyükşehir Belediyesi personel otoparkında son 1 ay içinde 5 aracın camı kırılarak hırsızlık yapıldığı bildirildi.

Son olarak önceki akşam saat 18’de belediye personeline ait bir aracın camını büyük bir taşla kıran hırsız (ya da hırsızlar), aracın içinde değerli bir eşya bulamayınca olay yerinden ayrıldılar. Saat 19 civarında aracına binmek için kapıyı açan belediye görevlisi, otomobilinin içinde cam parçaları ve büyük bir taş görünce hemen polise haber verdi. Fakat polisin yaptığı parmak izi incelemesinde bir sonuç çıkmadı. Polis, söz konusu parkta kısa süre içinde aynı şekilde 4-5 farklı araçta benzer hırsızlık girişiminin yaşandığını kaydetti. Şehrin en işlek bölgelerinden biri olan bu alanda (Emniyet’in lojmanlarına uzaklığı 20-30 metre) akşamın erken saatlerinde böyle bir girişimin olması araçlarımızın otoparkta ne kadar güvende olduğu sorusunu akla getirdi. Arcının camı kırılan vatandaş “Eğer şehrin göbeğinde bu olaylar yaşanıyor ve gerekli tedbir alınmıyorsa mahalle aralarındaki araçların durumu daha da vahim?” dedi. Bir diğer vahim olay ise Büyükşehir Belediyesi web sitesinden söz konusu otoparkın canlı olarak yayını olduğu halde bu görüntülerin arşivlenmemesi.

memleket.com.tr

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti