Büyükşehir Belediye Erzurumspor'da yeni sezon hazırlıkları

Mavi-beyazlı ekip günü çift antrenmanla tamamladı

DÜZCE (AA) - Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdüren Spor Toto Süper Lig'in yeni takımlarından Büyükşehir Belediye Erzurumspor, günü çift antrenmanla tamamladı.

Erzurum temsilcisi, Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde gerçekleştirilen sabah ve akşam antrenmanlarında, kondisyon çalıştı.

Her iki idmana koşuyla başlayan futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından kondisyon, dar alanda pas çalışması yaptı.

Taktik ve şut çalışmaları yapan futbolcular, idman sonrası çift kale maç oynadı.

Mavi-beyazlı ekip, yarın yapacağı çift antrenmanla ilk etap kampını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler