Büyükşehir Belediye Erzurumspor'da MKE Ankaragücü maçı hazırlıkları

- Mavi-beyazlı takımda sakatlıkları bulunan Rashad Muhammed ve Pierre Kanstrup takımdan ayrı çalıştı


ERZURUM (AA) - Büyükşehir Belediye Erzurumspor, Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında MKE Ankaragücü ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Teknik direktör Mehmet Özdilek yönetiminde, Yakutiye ilçesindeki kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenmana futbolcular, koşu ve ısınma hareketleriyle başladı.

Taktik ağırlıklı pas ve çift kale maçla tamamlanan idman, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Erzurum temsilcisinde sakatlıkları bulunan Rashad Muhammed takımdan ayrı koşu yaptı, defans oyuncusu Pierre Kanstrup ise salonda çalıştı.

Mavi-beyazlı takım, 24 Şubat Pazar günü MKE Ankaragücü ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın tamamlayarak Ankara'ya gidecek.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi