Büyükkılıç'tan belediye başkanlarına pastırma ikramı

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Akıllı Şehirler ve Belediyeler Kongre ve Sergisi için gittiği Ankara'da, belediye...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Akıllı Şehirler ve Belediyeler Kongre ve Sergisi için gittiği Ankara'da, belediye başkanlarına pastırma ikramında bulundu.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Başkan Büyükkılıç'ın, ATO Congresium'daki programa katılan belediye başkanlarına, Kayseri'nin ünlü lezzeti pastırma ikram ettiği kaydedildi.

Açıklamada, Büyükşehir Belediyesinin burada kurulan standa uğrayan belediye başkanlarına kentin meşhur lezzetlerinden tattırarak damakları şenlendirdiği vurgulanarak, ziyaretçilerin ünü sınırları aşan pastırmayı afiyetle yedikleri ifade edildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL