Büyükelçi Yunt, Kulu Belediye Başkanı Yıldız'ı ziyaret etti

KONYA (AA) - Türkiye'nin Stockholm Büyükelçiliğine atanan Hakkı Emre Yunt, Kulu Belediye Başkanı Ahmet Yıldız'ı ziyaret etti. Yunt, ziyarette yaptığı...

KONYA (AA) - Türkiye'nin Stockholm Büyükelçiliğine atanan Hakkı Emre Yunt, Kulu Belediye Başkanı Ahmet Yıldız'ı ziyaret etti.

Yunt, ziyarette yaptığı konuşmada, İsveç'te yaşayan Türklerin çoğunluğunu Kulu'lu vatandaşların oluşturduğunu söyledi.

Bu nedenle İsveç'teki görevine başlamadan önce Kulu'yu ziyaret ettiklerini ifade eden Yunt, Yıldız ile fikir alışverişinde bulunduklarını dile getirdi.

Belediye Başkanı Yıldız da ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirtti.

Daha sonra Yıldız ile Yunt, İsveç'te yaşayan vatandaşların sıkıntıları ve problemlerin çözümü konusunda fikir alışverişinde bulundu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu