Bursasporlu futbolculara izin verildi

Somaspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da oyunculara bugün izin verildi. Yeşil-beyazlılarda Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla...

Somaspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da oyunculara bugün izin verildi. Yeşil-beyazlılarda Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla startı verecek.

TFF 2. Lig Beyaz Grup 18. haftasında Somaspor'a 3-1 mağlup olan Bursaspor'da oyunculara izin verildi. Her mağlubiyet sonrası aralıksız izin kullanan oyuncuların bu geleneği devam etti. Teknik Direktör İsmail Ertekin yönetimindeki yeşil-beyazlı oyuncular, yarın yapacağı antrenmanla 19. haftada oynanacak olan Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarına startı verecek. Bursaspor-Nazilli Belediyespor müsabakası Pazar günü saat 14.00'te başlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü