Bursaspor’da yüzleri güldüren gelişme

Bursaspor Kulübü'nde 8 aydır maaş alamayan personelin 5 aylık maaşları hesaplarına yattı.

Bursaspor Kulübü'nde 8 aydır maaş alamayan personelin 5 aylık maaşları hesaplarına yattı.

Zor günler geçiren TFF 1.Lig ekiplerinden Bursaspor'da sevindirici gelişme yaşandı. Yeşil beyazlı kulüp, 8 aydır personel maaşlarını veremiyordu. Başkan Erkan Kamat ve yönetimi bu konu üstünde somut adım atarak, personelin 5 aylık maaşını hesaplarına yatırdı.

Bu gelişme üzerine İbrahim Yazıcı Özlüce Tesisleri'nde uzun süre sonra pozitif hava esmeye başladı. Başkan Kamat'ın şimdiki hedefinde ise uzun zamandır prim dışında maaşlarını alamayan futbolculara gerekli desteği sağlamak

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de