Bursaspor’da taktik çalışmalar yapıldı

Bursaspor, TFF 2. Lig'in 25. haftasında sahasında oynayacağı Amed Sportif Faaliyetler maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.

Bursaspor, TFF 2. Lig'in 25. haftasında sahasında oynayacağı Amed Sportif Faaliyetler maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti. Yeşil-beyazlı futbolcular taktik çalışmalar gerçekleştirdi.

Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde, Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde yapılan antrenman ısınma hareketleriyle başladı. İkinci bölümde pas pres oyunları oynayan futbolcular, antrenmanı taktik çalışmalar yaparak tamamladı. Bursaspor hazırlıklarını yarın öğle saatlerinde yapacağı antrenman ile sürdürecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?