Bursaspor’da olağan idari ve mali genel kurul ertelendi

Bursaspor'da Olağan İdari ve Mali GenelKurul ilk toplantısı yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle ertelendi.

Bursaspor'da Olağan İdari ve Mali GenelKurul ilk toplantısı yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle ertelendi.

Bursaspor'dan yapılan açıklama şu şekilde:

"Özlüce İbrahim Yazıcı TesisleriToplantı Salonu'ndayapılması planlanan Olağan İdari ve Mali GenelKurul ilk toplantısı yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle ertelendi. İkinci oturum 15 Nisan 2023 Cumartesi günü saat 13:00'da Merinos Kongre Kültür Merkezi Muradiye Toplantı Salonu'nda çoğunluk aranmaksızın yapılacaktır."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?