Bursaspor’da Nazilli Belediyespor maçı hazırlıkları tamamlandı

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta yarın oynayacakları Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamlayan Bursaspor'da futbolcular Özlüce...

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta yarın oynayacakları Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamlayan Bursaspor'da futbolcular Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde kampa girdi.

TFF 2. Lig'in 19. haftasında sahasında Nazilli Belediyespor ile karşılaşacak olan Bursaspor, bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Mesut Şen Sahası'nda yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarını tamamladı. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen idman 1saat sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, 5'e 2 pas pres oyunlarıyla devam etti. Yeşil-beyazlı takım son bölümde taktik çalışmalar yaptı. Özlüce Tesisleri'nde kamp yapan futbolcular ,hazırlıklarını tamamlayıp maç saatini beklemeye başladı.

Yorum Yap
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü