Bursaspor'da kupa mesaisi

BURSA (AA) - Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. turunda 22 Eylül Perşembe günü deplasmanda Bayrampaşa ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.Özlüce...


BURSA (AA) - Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. turunda 22 Eylül Perşembe günü deplasmanda Bayrampaşa ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Hamza Hamzaoğlu yönetiminde yapılan ve 2 saat süren antrenmanın ilk bölümü kondisyon salonunda yapıldı. Salondaki güç artırıcı çalışmanın ardından sahaya geçen yeşil-beyazlı futbolcular, dar alanda pas ve pres çalışması yaptı. Antrenman, yarı sahada çift kale maçla sona erdi.

Sakatlıkları bulunan Deniz Yılmaz, Şamil Çinaz, Serdar Kurtuluş ve Erdem Özgenç takımdan ayrı çalıştı.

Bursaspor, yarın sabah gerçekleştireceği antrenmanın ardından İstanbul'a gidecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler