Bursaspor'da istifa

Kulüp ikinci başkanı Ali Ademoğlu, görevinden istifa etti


BURSA (AA) - Bursaspor Kulübü İkinci Başkanı Ali Ademoğlu, istifa ettiğini açıkladı.

Ademoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sezon başında "Bu takım ligi ilk 5'te bitiremezse istifa ederim." şeklinde sözünü hatırlatarak, "Bu sözümü yerine getiriyorum. Hem ikinci başkanlık, hem de yönetim kurulu üyeliği görevimden istifa ediyorum." dedi.

Ademoğlu, istifasını yeşil-beyazlı kulübe sunduğunu da sözlerine ekledi.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de