Bursaspor’da çalışmalar devam ediyor

Bursaspor iki günlük iznin ardından bugün çalışmalara devam etti. Yeşil-beyazlı takım topa sahip olma oyunu oynadı.

Bursaspor iki günlük iznin ardından bugün çalışmalara devam etti. Yeşil-beyazlı takım topa sahip olma oyunu oynadı.

Devre arası çalışmalarını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde sürdüren Bursaspor, iki günlük iznin ardından bugün çalışmalara yeniden başladı. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen idman 1 saat 20 dakika sürdü. Isınma hareketleri ile başlayan antrenman, anaerobik dayanıklılık çalışmaları ile devam etti. Bursaspor son bölümde topa sahip olma oyunu oynadı. Yeşil-beyazlılar hazırlıklarını yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenman ile sürdürecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü