Bursaspor’da Batman Petrolspor maçı hazırlıkları başladı

Bursaspor, Batman Petrolspor maçı hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Bursaspor, Batman Petrolspor maçı hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı. Yeşil-beyazlı takım, yarı sahada çift kale maç yaptı.

TFF 2. Lig'in 22. haftasında deplasmanda Batman Petrol Spor ile karşılaşacak olan Bursaspor, bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarına başladı. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde yapılan antrenman ısınma hareketleriyle başladı. İkinci bölümde pas pres oyunları oynayan yeşil-beyazlı futbolcular, antrenmanı yarı sahada çift kale maç yaparak tamamladı. Bursaspor hazırlıklarını yarın öğle saatlerinde yapacağı antrenman ile sürdürecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü