Bursaspor taktik çalıştı

Devre arası çalışmalarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde devam eden Bursaspor'da bugün taktik idman yapıldı.

Devre arası çalışmalarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde devam eden Bursaspor'da bugün taktik idman yapıldı.

Devre arası çalışmalarını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde sürdüren Bursaspor, günün antrenmanını bugün öğle saatlerinde gerçekleştirdi. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde yapılan idman ısınma hareketleriyle başladı. Ardından 5'e 2 pas ve pres çalışmaları gerçekleştiren yeşil-beyazlı futbolcular, son bölümde taktik çalışmalar yaptı. Bursasporlu futbolcuların moralinin oldukça yüksek olduğu gözlendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü