Bursaspor ikinci yarı sendromu yaşıyor

Bursaspor, bu sezon çıktığı 4 maçın da ilk yarılarını geride kapatmadı. Ancak yeşil-beyazlılar, Altınordu maçı hariç, 3 maçın ikinci 45 dakikalarında...

Bursaspor, bu sezon çıktığı 4 maçın da ilk yarılarını geride kapatmadı. Ancak yeşil-beyazlılar, Altınordu maçı hariç, 3 maçın ikinci 45 dakikalarında 6 puan kaybetti.

TFF 1. Lig ekibi Bursaspor, çıktığı maçların ilk yarılarında etkili performans ortaya koyarken, ikinci devrelerde ciddi puan kayıpları yaşıyor. Nitekim yeşil-beyazlı takım, ligin ilk maçında Adana Demirspor karşısında ilk 45 dakikayı 1-0 önde kapatmasına rağmen maçtan puan çıkartamamıştı. Giresunspor maçında da öne geçtiği karşılaşmadan 2-1 mağlup ayrılmıştı. Mücadelenin ilk yarısı ise 1-1 sona ermişti.

Son olarak da Tuzlaspor önünde 3-0 önde olduğu maçta 1 puanı zor kurtaran Bursaspor, sadece Altınordu maçının ikinci yarısında bulduğu gollerle sahada galibiyetle ayrılmıştı.

Bursaspor, 4 maçın ilk 45 dakika skorlarına göre 8 puan toplarken, 90 dakika sonunda 4 puana razı oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de