Bursaspor günü çift idmanla tamamladı

Bursaspor bu akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla günü tamamladı. Yeşil-beyazlılar, hücum-savunma çalıştı.

Bursaspor bu akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla günü tamamladı. Yeşil-beyazlılar, hücum-savunma çalıştı.

Devre arası çalışmalarını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde sürdüren Bursaspor, bu akşam saatlerinde günün ikinci antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen idman 1 saat 20 dakika sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, 5'e 2 pas oyunları ile devam etti. Yeşil-beyazlı takım son bölümde iki gruba ayrılarak hücum-savunma çalışmaları yaptı. Bursaspor hazırlıklarını yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenman ile sürdürecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü