Bursaspor, Eskişehirspor maçı öncesi barbekü partisi verdi

Eskişehirspor maçı hazırlıklarına devam Bursaspor, barbekü partisinde bir araya geldi.

Eskişehirspor maçı hazırlıklarına devam Bursaspor, barbekü partisinde bir araya geldi. Yeşil-beyazlı futbolcuların moral depoladığı yemeğe, Başkan Erkan Kamat ve yönetim kurulu üyeleri de katıldı.

TFF 1. Lig'in 16'ıncı haftasında pazartesi günü saat 19.00'da Eskişehirspor'la karşılaşacak olan Bursaspor'da keyifler yerinde. Yeşil-beyazlılar, bugün yapılan antrenmanın ardından Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde düzenlenen barbekü partisinde bir araya geldi. Kritik karşılaşma öncesi moral depolayan Bursasporlu futbolcular ve teknik heyetin yanı sıra, düzenlenen yemeğe, Başkan Erkan Kamat, Yönetim Kurulu Üyesi Şenol Tosun, Sportif Direktör Adil Cenkçiler ve personel de katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de