Bursaspor dar alanda çift kale maç yaptı

Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdüren Bursaspor, bugünkü antrenmanda dar alanda çift kale maç yaptı.

Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdüren Bursaspor, bugünkü antrenmanda dar alanda çift kale maç yaptı.

TFF 2. Lig'in 19. haftasında evinde Nazilli Belediyesporile karşılaşacak olan Bursaspor, bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarına devam etti. Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen idman 1 saat 10 dakika sürdü. Isınma ve koordinasyon hareketleriyle başlayan antrenman, pas ve pres oyunlarıyla devam etti. Yeşil-beyazlı takım, son bölümde dar alanda çift kale maç yaptı.

Bursaspor hazırlıklarını yarın gerçekleştireceği antrenman ile sürdürecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü