Bursa'daki çöplük yangını

Yaklaşık 2 saat süren çalışmanın ardından kontrol altına alınan yangını soğutma çalışmaları devam ediyor

BURSA (AA) - Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesindeki çöplükte çıkan yangın, yaklaşık 2 saat süren çalışmanın ardından kontrol altına alındı.

İlçeye bağlı Hamitler Mahallesi'ndeki şehir çöplüğünde henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangına, Bursa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Teşkilatına bağlı 15 itfaiye aracı ve Bursa Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı 2 helikopter ile müdahale edildi.

Rüzgarın etkisiyle büyüyen yangın, yaklaşık 2 saatte güçlükle söndürülebildi.

Yangının soğutma çalışmaları devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE