Bursa'da yolcu uçağı zorunlu iniş yaptı

İstanbul-Adana seferini yapan yolcu uçağı, kötü hava şartları nedeniyle Yenişehir Havalimanı'na zorunlu iniş yaptı

BURSA (AA) - Adana-İstanbul seferini yapan Pegasus Hava Yolları'na ait bir yolcu uçağı, kötü hava şartları nedeniyle Yenişehir Havalimanı'na zorunlu iniş yaptı.

Yenişehir Havalimanı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Adana-İstanbul seferini yapan ve Sabiha Gökçen Havalimanı'na inmesi gereken yolcu uçağı, olumsuz hava şartları nedeniyle Yenişehir Havalimanı'na zorunlu iniş yaptı.

Uçak, havalimanındaki aprona çekilirken, uçakta bulunan 130 yolcu otobüslerle İstanbul'a gönderildi.

Uçağın, yolcusuz olarak bugün 15.30'da İzmir'e hareket edeceği belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu