Bursa'da otomobil bariyere çarptı: 2 yaralı

Bariyerlere çarpan araçtaki sürücü sıkışarak, arka koltuktaki eşi de ön camdan fırlayıp kaputun üzerine düşerek yaralandı

BURSA (AA) - Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, otomobilin bariyerlere çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Enver Çap (69) idaresindeki 34 YJ 9982 plakalı otomobil, Orhangazi-Gemlik karayolu Karsak mevkisinde bariyerlere çarptı. Kazada Enver Çap araçta sıkışırken, arka koltukta oturan eşi Gülli Çap (65) çarpmanın şiddetiyle ön camdan fırlayarak kaputun üzerine düştü.

İtfaiye ekibince araçtan çıkartılan sürücü ile eşi, sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından Gemlik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Çap çiftinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu