Bursa'da orman yangını

Merkez Nilüfer ilçesinde çıkan yangında 3 hektar alan zarar gördü

BURSA (AA) - Bursa'nın merkez Nilüfer ilçesinde çıkan orman yangını, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Kayapa Mahallesi'ndeki yerleşim yerlerine yakın ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Bursa Orman Bölge Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesine ait itfaiye ekipleri sevk edildi.

Söndürme çalışmalarına bir helikopter, 6 arazöz ve çok sayıda itfaiye eri katıldı.

Çevredeki evlere sıçramadan söndürülen yangında yaklaşık 3 hektar alan zarar gördü.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU