Bursa'da metruk bina yangını

Merkez Osmangazi ilçesinde iki metruk binada çıkan yangın hasara yol açtı

BURSA (AA) - Bursa'nın Osmangazi ilçesinde iki metruk binada çıkan yangın hasara neden oldu.

Alınan bilgiye göre, Yahşibey Mahallesi Yahşibey Sokak'ta bulunan iki metruk binada henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Binaların ahşap olması nedeniyle yangın kısa sürede büyürken çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye aracı sevk edildi.

Yangın, 12 itfaiye aracı ve 20 itfaiye erinin 1 saatlik çalışmaları sonucu kontrol altına alınarak söndürüldü.

Hasara neden olan yangının çıkış nedeni ve hasar tespitiyle ilgili çalışma başlatıldı.

Öte yandan, yanan binaların yanında bulunan bir kulübeye yuva yapan yavru kedi ve anneleri, vatandaşlar tarafından kurtarıldı.








AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE