Bursa'da Karantinadaki 150 Kişi Evlerine Gönderildi

Bursa'da, Katar, Belarus ve Polonya'dan gelen ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı öğrenci yurdunda kalan 150 kişi evlerine gönderildi.

Bursa'da, Katar, Belarus ve Polonya'dan gelen ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Kredi Yurtlar Kurumuna (KYK) bağlı öğrenci yurdunda karantinaya alınan 150 kişi, gözetim sürelerinin dolmasının ardından tahliye edildi.

Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Görükle Yerleşkesi'ndeki Emir Sultan Erkek Öğrenci Yurdu'na yerleştirilen 150 kişinin 14 günlük karantina süresi doldu.

Yapılan sağlık kontrollerinin ardından yetkililerin sosyal mesafe kuralına dikkat ederek uğurladığı vatandaşlar, otobüslerle memleketlerine gönderildi.

BURSA Haberleri

Uluabat Gölü Çekildi: Tarım Arazileri Yeniden Gün Yüzüne Çıktı
Arılar motosiklette oğul verdi
NAVİGASYONA UYDU BÖYLE OLDU
Bulduğu yavru kargalara evinde bakıyor
Karga Kurtarma Operasyonuna İlginç Müdahale: Karga Kuşatması