Bursa'da iş yerinden hırsızlık güvenlik kamerasında

Merkez Yıldırım ilçesindeki akaryakıt istasyonundan hırsızlık anı güvenlik kamerasına yansıdı

BURSA (AA) - Bursa'nın merkez Yıldırım ilçesindeki akaryakıt istasyonundan hırsızlık güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, Davutdede Mahallesi'ndeki akaryakıt istasyonuna gelen D.B, cebindeki bozuk paraları bütünleştirerek görevliyi oyaladı.

Çalışanın dikkatini dağıtan D.B, yaklaşık bin lira değerindeki 2 tespihi alarak cebine koydu.

Hırsızlık olduğunu fark eden görevliler, durumu polis ekiplerine bildirdi.

Güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, D.B'yi gözaltına aldı. D.B, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Öte yandan D.B'nin tespihleri çalma anı iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu