Bursa'da iki katlı ahşap evde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü

Yangına müdahale sırasında başına merdiven düşen itfaiye eri kaskı sayesinde yara almadan kurtuldu

BURSA (AA) - Bursa'nın İznik ilçesindeki bir evde çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Yeşil Cami Mahallesi'nde yalnız yaşayan Nazmiye Eren'in (84) oturduğu 2 katlı ahşap evde yangın çıktı.

Vatandaşların haber vermesi üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına aldı.

Bu sırada bir itfaiye erinin başına, ekiplerin yangına müdahale ederken kullandığı merdiven düştü.

İtfaiye eri kaskı sayesinde yara almadan kurtuldu.

Maddi hasara neden olan yangın sırasında Eren'in evde olmadığı öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE