Bursa'da gıda zehirlenmesi şüphesi

İznik'te 13 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

BURSA (AA) - Bursa'nın İznik ilçesinde okul kantininden aldıkları yiyecekleri yedikten sonra rahatsızlanan 13 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, ilçedeki Kılıçaslan ilköğretim Okulu'nda eğitim gören 13 öğrenci, kantinden aldıkları çiğköfte, tost, kızarmış patates ve köfteyi yedi.

Okul çıkışında evlerine dönen öğrenciler, kusma ve ateş belirtileri görülünce aileleri tarafından götürüldükleri İznik Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

Haberi alan İznik Kaymakamı Ali Hamza Pehlivan ve Belediye Başkanı Osman Sargın, hastanede tedavi gören öğrencileri ziyaret edip, geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Ziyaretin ardından gazetecilere açıklama yapan Pehlivan, "Şu an her şey kontrol altında, toplam 13 öğrencimiz hastanede tedavi altında, az sonra bazı öğrencilerimiz taburcu edilecek. Şu an için çok şükür endişe edecek bir durum yok." dedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?